Ako prebieha celý proces opravy?

Pre vytvorenie objednávky nás môžete kontaktovať telefonicky, mailom alebo si vyplniť online objednávku. Po prijatí objednávky vás budeme telefonicky kontaktovať ohľadom termínu výjazdu, zväčša je to do 24 hodín od vytvorenia objednávky ( s výnimkou víkendu a sviatku ). Následne pri väčších spotrebičoch prídeme ku vám na bezplatnú diagnostiku. Pri menších zariadeniach ho viete priniesť na niektorú z našich pobočiek alebo vám vieme zaslať kuriéra DPD. Spoplatnený je iba výjazd technika v sume podľa cenníka. V rámci Bratislavy je to paušálny poplatok 19,-Eur 9,-Eur. Zariadenie odvezieme k nám do servisného strediska, kde spravíme bezplatnú diagnostiku a presne naceníme výšku opravy.

Po preverení dostupnosti a ceny potrebných náhradných dielov a ceny práce vám vypracujeme cenovú ponuku opravy. (Ak je pri oprave nutné vymeniť náhradný diel, ktorý nieje bežný a nemáme ho skladom a zároveň ho výrobca bežne nedodáva, hľadáme ďalšie možnosti alebo iných dodávateľov, stáva sa to najmä pri starších modeloch, tento úkon však zväčša predlžuje čas čakania na cenovú ponuku, nakoľko čakáme na odpovede od dodávateľov.)

Cenovú ponuku vám oznámime telefonicky alebo ju zašleme mailom. V jednom aj druhom prípade máte možnosť si rozmyslieť či chcete vykonať danú opravu a v akom rozsahu. V prípade mailovej cenovej ponuky viete potvrdiť opravu priamo v zaslanom maili. V prípade telefonátu slovným odsúhlasením volajúcemu technikovi.

Po potvrdení opravy softvér upozorní zodpovedného technika aby vykonal požadovanú opravu. Ak je nutné počkať na dodanie náhradných dielov, stane sa tak až po ich úplnom naskladnení. Pri bežnejších spotrebičoch mávame najbežnejšie náhradné diely skladom. Vďaka tomu je často možné vykonať opravu do 24 hodín od Vašeho potvrdenia.

Po oprave ide každý spotrebič na výstupné testovanie kde sa testuje odstránenie závad. Následne Vám oznámime, že oprava bola ukončená a môžete si prísť pre spotrebič na pobočku kde ste ho odovzdávali. Alebo v prípade že bol doručovaný cez zásielkovňu či DPD kuriéra vás notifikujeme že bol odoslaný.

Ak máte ďalšie otázky, neváhajte sa na nás obrátiť na našom chate priamo tu na stránke alebo niektorým z kontaktov.